söndag 14 augusti 2011

Nallekonsert

Jag och Isabelle bestämde att vi skulle gå på Nallesång i parken idag. Jag hade ju hoppats att det skulle vara en romantisk tillställning bara för oss men WOW vad mycket folk det var! Så mycket barn och nallar att jag tappade bort min tjej. Vi som äntligen hittat tillbaka till varandra och skulle göra en mysig grej ihop... Jag lyssnade på introt men sen blev jag så vansinnigt trött att jag gick och la mig i vagnen och somnade på två röda. Så där satt mina föräldrar i ett hav av skrikande ungar och gosedjur och lyssnade på barnvisor. Säkert fint men nog inte riktigt vad de tänkt sig.

Letade febrilt efter Isabelle men såg henne inte någonstans.


Jag satt längst fram vid scenen. I typ 5 minuter. Sen däckade jag.

2 kommentarer:

  1. hehe, nej det är inte alltid lätt att hålla sig vaken. Hälsa din mamma tack för besöket och att visst är det jag som klättrade på fotot. Hon får prova sen när ditt småsyskon har kommit! :)

    SvaraRadera
  2. Åh, nallekonstert! Lyx! Alfie börjar gilla leksaker o nallar mer o mer nu. Innan har han inte ens brytt sig om att titta åt deras håll. Stackarna.

    SV: Jorå, för 3 månader sedan ploppade jag ut honom..haha. Från 50 till 80 kg på 9 månader. Woppii.Herrejägarns vad giant jag var. Lika bred som lång typ. Skönt att man börjar komma tillbaka sakta men säkert:)
    Tack, Alfie är ett fint namn. Förkortning på ALfred, men det låter för vuxet just nu på en 3 månaders liten klump. Todd är ju förövrigt ett fint namn också!

    Välkommen tillbaka, jag kikar in hos dig titt som tätt framöver också! :D

    SvaraRadera