söndag 7 augusti 2011

Barnflicka sökes!


Jag skulle vilja ha en barnflicka! En snäll, rolig, glad, påhittig, pigg tjej som kom och lekte med mig några timmar i veckan. Jag kan ju inte alltid leka med mamma och pappa känner jag, jag behöver göra lite saker på egen hand. Är det någon som vet hur man går tillväga för att hitta en bra sådan? Hur gjorde ni, om ni har någon alltså? Sätter man upp en lapp i affären? Finns det någon bra sajt som ni kan tipsa om? Berätta gärna.... Man vill ju ha den bästa!

5 kommentarer:

  1. Vi har nåt som heter Nanny Stockholm men jag vet inte hur om det finns nåt liknande där du bor. Det fungerar iallafall alldeles utmärkt!! Lycka till. Hälsningar Louise

    SvaraRadera
  2. Kompisar till mig satte in en annons på någon webbsite. Ska kolla med dem vilken. Är det dagtid eller kvällstid?

    SvaraRadera
  3. Fråga mormor, hon har världens bästa tips.........från Sanna

    SvaraRadera
  4. www.barnvaktis.se - dem har barnvakter i skåne! Dem är proffisionella! ta en titt på hennes hemsida eller på Facebook :)

    SvaraRadera