onsdag 17 augusti 2011

Ken

Idag har har varit på 3-års kalas hos Vilja. Hon önskade sig en Kendocka så jag klädde ut mig till en. Det gick väl inte riktigt hem bland tjejerna, den riktiga smällde högre. Så det var ju tur att jag hade med mig en i dockform också.

I min bästa Kenförklädnad körde jag en sång för föllsegrisen.

Men konkurrensen var för hård...

Det serverades god tårta. Åt så mycket, och fort, att jag inte orkade vara med på lekarna efteråt.

Om det är någon som råkar vara bjuden på ett 3-års kalas snart så kan jag tipsa om uppskattade presenter till en tjej:

Hello Kitty
Barbiedockor
Stora clipsörhängen
Hund i koppel
Klackskor
Sparkcykel

Stooora örhängen!

2 kommentarer:

  1. Fina Todd! Och bloggen är toppen prick som den är! Kramar till er! Catherine

    SvaraRadera
  2. Så söta ni är Vilja och Todd!! Du får hälsa grattis i efterskott från oss! Kramar

    SvaraRadera