måndag 19 december 2011

3925 g

Bildbevis

Så mycket vägde jag när jag föddes! Det var mer än vad många trodde. Mina goa ben och runda små kinder är jag stolt över. Och jag har bestämt mig för att lägga på mig mycket mer. Varje vecka vägs jag och det är hurra och glädjetjut när min kurva går spikrakt uppåt. Suveränt! Man blir så glad. Hoppas att ni också går upp fint nu i jul, många gör ju det har jag hört så det bådar gott. Härligt!

Tävlingen om sköna bäddset från Babygreen är avgjord!

Ingen gissade min exakta vikt men de som kom närmast och som jag därmed får be att GRATULERA är:

Viveca som gissade på 3900 g
&
Therés som gissade på 3893 g

STORT GRATTIS och tack alla som var med och tävlade!

Maila era kontaktuppgifter till itoddblogg@gmail.com.

4 kommentarer:

  1. Men typiskt då! 3990g tänkte jag först, men ändrade mig till 3690g, för jag tänkte att hon var nog inte riktigt lika stor som myran.. men det var hon vist =) Söt Annie!

    SvaraRadera
  2. grattis ni som vann!!!
    lyckostar!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. FAN!!! ;)
    Ja,ja...grattis till er båda!

    SvaraRadera
  4. Paketet har kommit och det är så fint och skönt!! TACK!!!! Lycka!!

    SvaraRadera