fredag 16 december 2011

Love at first sight

Lilleblo

Så har vi då äntligen fått träffa min tjejs Lilleblo! Tja, han var väl söt. Såg ut som en bebis, som Anni alltså. Jag var ju mest intresserad av att leka med Isabelle. Men Anni, oh lilla Anni, hon blev ju helt betuttad i sin babyvän och jollrade i 150 när hon såg honom och körde värsta boxningsmatchen med sina armar och spinningpasset med sina ben. Lilleblo rörde inte en fena utan låg cool i sin vagga. (Men putar han inte lite med munnen ändå?) Vi ska nog få fart i honom när han vuxit till sig lite...

Efterlängtat bus med Isabelle!
Nu har vi varsin bebis och det är vi stolta över!

2 kommentarer:

  1. Halloj Toddan!!! Får man skriva så?!? I går var jag hemma hos din mormor och jag vill bara säga att jag vet en sak som inte du vet!!! Hihi, det tyckte jag var kul!!! ps Jag har ju inga egna barn men är gärna med och tävlar om saker till min systers son, han är ungefär två månader äldre än du och ligger i en växasäng, är lakanen tillräckligt stora för honom då?1 Kram Lisa S

    SvaraRadera
  2. Ajabaja man får väl inte ha hemlisar....?! Klart du ska vara med o tävla, alla får vara med!! Storleken är 100x140 cm. Lycka till :)

    SvaraRadera