måndag 19 december 2011

Devil Hoodie

Hon brukar vara lite fjantigt klädd tycker jag. Ja, när hon inte lånar mina gamla paltor vill säga vilket iofs är ganska ofta när jag tänker efter. Men ändå, det är lite lite bilar. Men idag när jag steg upp och hittade syrran i soffan impade hon faktiskt med val av kläder. Hon är visst tuffare än man kan tro! Och visst anar vi lite attityd?

Vid första anblick såg det ut som det brukar. Små söta ben i fina strumpbyxor som cyklade i soffan.

Men hey-hey det här var ju lite otippad, men ack så cool, matchning. That´s my sis!

Denna Devil Hoodie hittar ni hos Mini Rodini. TACK Hanna Micke!


Pssssst! Glöm inte att tävla om ett finfint bäddset från Babygreen HÄR. Sista chansen innan kl 10:00 idag!

4 kommentarer:

  1. nämen åh så söööt!

    SvaraRadera
  2. Gud, så snygg Hoodie! HA BEGÄR! ;) Massa kramar!

    SvaraRadera
  3. Lägg av vad gullig! Kollade på en sådan tröja för ett tag sen. Nu när man ser den på är den ju oemotståndig! (kanhända att det är Anni som är det...). Kram!!

    SvaraRadera
  4. En sån bara måste jag ha! Tack för tipset :) God Jul hälsar Ninni

    SvaraRadera