söndag 18 december 2011

Prinsar & små sessor

När det är kalasdags, och det är det ju titt som tätt, så måste man handla present! Och idag gjorde jag det till min gode vän Peder som fyller 2 år, i en jättefin liten butik i Höllviken som heter Prinsar & små sessor. Namnet är detsamma men butiken har bytt ägare så sedan sex veckor tillbaka är det Annika som driver den. Hon visade mig massor av fina saker som jag kan önska mig av Tomten. Så jag får kanske våga mig fram till den där skäggiga gubben på Hansacompagniet ändå...

Som ett litet sagoland! Busigt och färgglatt - precis som Annika vill att det ska vara!

Sa jag färgglatt?

Mamma blev förtjust i den gröna grodan på sängkanten och Anni(e) ville lyssna på speldosorna som hänger på sängkanten om och om igen. Hon är lite enformig i sitt lek. Hon kan t ex titta på en leksak som hänger hur länge som helst. Ibland undrar jag om hon ser nåt som vi andra inte ser?!

Snälla snälla Mamma kan jag få öppna Peders present?

Men om jag öppnar lite försiktigt här i sidan så kanske han inte märker nåt...

2 kommentarer: