torsdag 8 december 2011

Get used to it

Hon har myyycket att lära om livet lilla snäckan, det säger jag bara. Imorse när vi kom ner i vardagsrummet så hängde det ett träd i taket. Ni skulle sett Lillans ansiktsuttryck! Hon tappade hakan. Själv börjar jag bli rätt van vid att hemmet byter skepnad. Förra året släpade de in en hel gran. Men de måste ångrat sig för den åkte ut ganska fort igen, det var väl bara några ynka veckor den dög. Vi får se hur länge den här nya inredningen duger. So long!

Ja vad ska man säga? Här hänger en liten ren o dinglar.

A har suttit så här och glott på grenen i taket sen vi vaknade imorse. Jag kan inte riktigt bedöma vad hon tycker.

1 kommentar:

  1. Hihi.. Inte alltid lätt o förstå lillsyskon!
    Hälsa mamma från mig att det var super fint! Den ideen snor jag!! :)

    SvaraRadera