måndag 5 december 2011

Vinn Årets Leksak 2011


Nu har jag världens bästa tävling till er! Ni kan nämligen vinna ett BRIO Metro Railway Set som blev Årets Leksak 2011. Jag tycker det är nåt av det roligaste man kan leka med! Allt du behöver göra för att tävla är att skriva en motivering i kommentarsfältet varför just du ska vinna. Lätt som en plätt! Och vilken bra julklapp till dig själv eller någon annan. Tävlingen pågår till och med söndagen den 11 dec kl 19:00.

Här går tåget alltid i tid oavsett väderlek!

13 kommentarer:

  1. Hej Todd!

    Jag tycker att jag tåget ska vinna,
    eftersom jag lätt kommer att leka hinna.
    Ny syster ska jag få
    och det är både julafton och jag ska fylla två.
    Hoppas vi snart ska ha kul
    sålänge får du ha en mycket bra jul!

    Kram Herman

    SvaraRadera
  2. Hej Todd

    Det hade varit otroligt kul att vinna detta tåg, jag är ju näst sist ut i en kusinskara på sju barn så tåget jag leker med saknar både räls & vagnar & det var inte ens nytt när min mamma lekte med det som liten så du kan bara tänka dig hur gammalt det är... Sen måste jag till Lunds sjukhus för fler undersökningar så det hade varit en jättekul grej att få leka med & kanske hade min mamma blivit mindre orolig om jag var glad & hade detta att leka med.

    Kramar Noel

    SvaraRadera
  3. Hej Todd,

    Vad duktig du är på att skriva! Min son är redan 5 år men han skriver inte alls lika bra som du gör.
    Min lilla dotter som är 3 år önskar sig jättemycket leksaker till jul - men tyvärr kan jag inte ge varken min son eller min dotter allt jag skulle vilja för pengarna räcker inte till det. Ändå är julafton en dag då jag gärna vill se deras ansikten lysa upp av riktig glädje när de får något riktigt fint. Om jag vann den här skulle jag ge den till min lilla flicka, så att hon får något alldeles nytt och alldeles eget, istället för att alltid behöva låna av sin storebror.

    /Marit


    marit_1000@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Vilket drömtåg!!! Jag lovar att du ska få låna det så mycket du vill ifall jag vinner det!! Dessutom kan det vara bra att låna ut till Anni och Lillebo ifall vi behöver egentid i framtiden. Eller hur??!!
    Puss// Belle

    SvaraRadera
  5. Tjena Todd!

    Nu ska jag berätta nått riktigt roligt för dig!
    Min mormor, morfar och morbror jobbar med tunnelbanor här i stockholm där jag bor.

    Dessutom bor mormor och morfar preciiiiis brevid en tunnelbanestation. Varje gång tunnelbanan åker förbi pekar jag på den och säger "dddddääää" och sen skrattar jag.

    Jag skulle älska att ha en alldeles egen tunnelbana att leka med hemma!
    Mormor och morfar börjar nog tröttna på att jag vill dit varje dag och titta på tunnelbanan, tänk om jag skulle kunna bjuda hem dom till oss istället och visa att jag HAR en tunnelbana!

    , Theo

    SvaraRadera
  6. Idag frågade jag fred om han vill ha en brio tågbana i julklapp då svarade han Jaaaaaa om jag får det så kan ju någon få min lillebror Boris (som han uttalar Bodis)..för mamma jag älskar brio!! Då frågade jag..men fred vet du vad brio är för något? Ja..men mamma det är Ju godis!!! Alldeles rätt tänkt av en 2,5 åring det finns ju faktiskt både brio tågbana och brio godisar! Hoppas att ni alla mår bra!

    Hälsningar Fam bringby

    SvaraRadera
  7. Hej Todd.

    Vilken askickin grej att du får tävla ut ett sånt fint tåg! Om du har ett själv så skulle jag bli mer än nöjd att få ha ett likadant.
    Jag har följt din blogg sedan mammas mage och dagen jag blev 3månader gammal började jag med skriva om mitt egna liv hör i Blekinge.
    Så eftersom jag redan har härmat dig lite så borde vi ju oxå ha slikadana tåg daim vi kan blogga om. Kanske tävla lite om vilkens som går snabbast. Boystuff u know.
    Tack för en kul blogg!

    Kram Hannes

    SvaraRadera
  8. Hej Todd!
    Hur gullig är inte du då! Himla gullig :)

    Tåget vill jag ge till min systers tvillingar.
    Fortsätt och skriv, vi njuter!

    Kram från Mayas mamma.

    SvaraRadera
  9. Hej Todd!!
    Sicken rolig tävling! Perfekt för en liten kille i din ålder! Min 2,5 åring hemma hade blivit super nöjd om han hade fått det av tomten i år. Han älskar nämligen att bygga ,ed sin tågbana och speciellt tunnlar! Han har ingen tunnel hemma till tåget än det är det ända han leker med på förskolan.
    Han blir alltid så arg när lillasyser Mollie kommer och förstör, hon är snart ett och hon ääälskar också att leka med hans tåg bana.... Hoppas du får en underba jul och hälsa mamma pappa och lilla Anni(e)! :)
    Kramar Anna

    SvaraRadera
  10. Hej,

    min sambos syster fick en liten Bianca i september. Jag är med och tävlar för att det kan bli en toppenklapp så här till hennes första jul och som kan hänga med i flera år till. (Kanske lyckas man själv bli extra poppis hos damen ifråga på köpet, vem vet ;-)

    Ha en fin tredje advent!
    Daniella

    SvaraRadera
  11. Hej! Jag ska bli mormor för första gången nu innan jul.Hade varit en superrolig till mitt allra första barnbarn.Tror nog även att morfar hade tyckt om att leka med detta ihopa med sitt barnbarn.

    /Marie Malmberg

    SvaraRadera
  12. Okej Todd !!! Håller med, det är klart vi skall tävla!! Jag har en fantastiskt söt systerson, som är någon månad äldre än du! Jag fullkomligt älskar att vara med honom, det är en underbar ålder!! Som tur är får jag passa honom ganska ofta!! Ofta är vi hos honom men ganska ofta även här hemma hos mig. Här hemma har jag, tyvärr, alldeles för lite leksaker ( eftersom jag inte har några egna barn), så då hade det varit alldeles alldeles underbart(!!!) att vinna ett sådant tåg till världens sötaste Anton!!! Jag vet att jag sagt det förr, TODD, men din blogg är HELT underbar och beroende framkallande!!! Nu skall jag hålla tummarna allt jag kan!! Stor kram till er alla fyra Lisa S

    SvaraRadera
  13. mormor Marie11 december, 2011

    hm.......undrar om jag Todds mormor får vara med
    ?!?!?!?!
    Tänk om jag skulle vinna,
    då kan ni ju alla gissa vem som skulle få den.. HA HA

    SvaraRadera