söndag 11 december 2011

Flyga drake

Förutom att det är titeln på en bok som fick mamma att gråta hela vägen över till Kastrup för att sedan checka in på basen alldeles rödflammig, flyga, landa, flyga, landa och sen gråta hela vägen hem på tåget så är det även en alldeles perfekt sak att passa på att göra nu när det blåser som det gör!


Vår mysiga stund fick dock ett abrupt (ja, mitt ordförråd växer!) slut när jag kom på att jag ju självklart måste skicka mamma på lite festligheter och därför fick skynda hem och köpa biljetter till bloggeventet som Att någons fru fixar! Ynka 3 biljetter fanns kvar och jag tror att jag norpade 2 av dem. Tänkte först att jag & Isabelle skulle gå men det verkar vara ganska mycket en tjejgrej så jag skickar morsan och en kompis istället. Dessutom tror jag hon skulle tycka det vore roligt att damma av festkläderna igen!

Kolla in och köp din biljett här (kommer ev. släppas fler biljetter nämligen!) om du vill hänga med!

2 kommentarer:

  1. Ett stort hej till dig Todd, du är den sötaste ungen i bloggvärlden minsann. Camilla heter jag och har en nystartad blogg där det kommer tillföras det ena och det andra, kika in å läs om du vill, det finns en liten stella som är fem år och hon tycker du är urgullig ; ) Iallafall åter till bloggen...älskar din layout och jag har satsat på blogspot jag med med tekniken vill inte samma som jag. Min enterknapp får jag inte ens å funka...Tänkte att du som är världsvan och så kanske hade lite tips? Kram från Trollhättan

    SvaraRadera