måndag 5 december 2011

JA säger jag!

Jag har flera gånger hört min mamma säga att hon måste bli bättre på att säga NEJ. Men jag förstår inte vad hon menar, hon har såvitt jag vet inte alls svårt för att säga just det. Nej nej nej nej hör man ju liiiiite för ofta om jag får tycka till. Hon borde bli bättre på att säga JA säger jag! Det tycker jag förresten att alla borde! Så står du i valet o kvalet av nånting och frågar mig så säger jag bara JA, gör det.

Förresten så funderar jag starkt på att låta Anni gästblogga lite. Även om hon är liten och gör det hälften så bra som mig så kan jag kanske gå med på det ändå. Hon har ju liksom lite mer tid än mig just nu när hon ligger där och filosoferar hela dagarna.

Vet inte riktigt vad men jag har planterat nåt idag! Får väl se vad som kommer upp. Begravde även en liten bil.


Å här har vi en bild från helgen när jag bakade pepparkakshus med Anna, Liv & Sara.

1 kommentar:

  1. Har en kille som jag tror håller med dig. Fast om ni frågar mig så tycker jag att han är rätt bortskämt med massa JA:n :)

    SvaraRadera