onsdag 21 december 2011

Julavslutning

Långbord, prinskorvar, köttbullar, dans kring julgranen, teater, tomte och julklappar! NU har jag börjat fatta det här med julen och Tomten. Den sistnämnda är ju skitläskig rent ut sagt men de äldre barnen verkar helt förhäxade av denna gamla man och jo visst...han delade ju ut klappar men han HO-HO-HO:ar så läskigt. Är det meningen att man ska vara lite rädd kanske?

Jag tog med julklappar hem som jag gjort till min familj. De blev jätteglada fast de inte vet vad det är än. Mamma skulle såklart genast fotografera. Detta eviga förevigande av allt jag gör...

Mmm så här fint hade jag med mig hem från förskolan idag! Men...

...denna står det faktiskt Todd på?!?!!

Bara pilla lite....

Om jag lyfter lite sakta...

....så märker nog inte mamma det...

Sssscchhh försiktigt....

Hoppsan...

Mmmmmm vad gott med pepparkaka!!

2 kommentarer:

  1. GOD JUL söte lilla Todd och jag hoppas att du får en härlig jul med fina familjen!!! Kram Axel och Vera

    SvaraRadera