torsdag 15 december 2011

Tävla om bäddset från Babygreen

Hallå! Anni(e) här igen och denna gången är det jag som har fixat en TÄVLING åt er! Jag har nämligen förstått att alla inte sover lika gott som jag och det tycker jag är synd. Jag sover så vansinnigt skönt att jag inte kan låta bli att göra det mest hela tiden... Det tycker både jag och mina föräldrar är jättebra! Att jag sussar så gott tror jag helt klart beror på att jag har världens skönaste och mjukaste bäddset från Babygreen. Och håll i hatten men jag nu har jag fått att möjlighet lotta ut ett blått babyset och ett rosa babyset!! Babygreens produkter är i 100% ekologisk bomull och jag kan bara säga att det är en fröjd att sova i så vill ni eller någon annan ni känner sova skönt så tycker jag bestämt att ni ska tävla!

Så här gör du för att tävla:

Gissa min födelsevikt!

Skriv i kommentarsfältet vad du tror att jag vägde när jag anlände
söndagen den 16:e oktober samt om du önskar ett blått eller rosa bäddset.
De två som kommer närmast vinner!

Tävlingen pågår till och med nu på måndag den 19 december kl. 10:00.

Lycka till!

Läs mer om Babygreen HÄR.

13 kommentarer:

  1. SÅÅÅÅ fina!! Lillebror önskar sig ett blått kit. Vi gissar på 3900.. KRAAAAM

    SvaraRadera
  2. Dagen då du kom till världen tror jag vågen visade 3,332... Som taget ur luften, men ändå :) Om jag nu är nära så önskar jag mig det blå bäddsättet.

    SvaraRadera
  3. Hej hej igen! som sagt, klart vi är med och gissar. Då kommer chansningen på 3893g. *Håller tummarna* :)

    SvaraRadera
  4. marie och Lena15 december, 2011

    jag om någon borde ju veta.........
    hm,,,,,,,hon har ju sagt det........
    3650 tror jag det var

    SvaraRadera
  5. 3589g är vår gissning. Maggie önskar sig ett rosa om i fall att hon nu skulle vinna..
    Trevlig helg!!

    SvaraRadera
  6. Vi gissar 3390 g och hoppas på att vinna ett blått bäddset :) Trevlig helg till er!

    SvaraRadera
  7. Hej hej

    Här kommer vår gissning, 3610g. Vill också passa på och säga att er blogg är supermysig, Herman Green har tipsat mig:)

    MVH
    Emily & Liv

    SvaraRadera
  8. Gud så fint bäddsätt, förstår att du sover som en prins :-)
    Jag tror att du vägde 3450g. Om jag skulle vinna så skulle ett blått passa perfekt i min säng :-)

    SvaraRadera
  9. Oj,oj,oj vilken härlig tävlig! Jag & Casper är med! Vi gissar på 3850! Önskar det rosa för det är finast!

    SvaraRadera
  10. Åh så trevligt! klart jag är med och tävlar :)
    Sjukt svårt att gissa vikt.. men, jag gissar på 3690g :)Och om jag vinner så vill nog Miranda ha ett rosa :) Hälsningar Frida

    SvaraRadera
  11. Vi, jag och Arvid gissar på att du vägde 3700. De blåa passar oss bäst! Tack för en trevlig blogg

    SvaraRadera
  12. Är med! Gissar på 3648g. Önskar mig ett blått ifall man skulle vinna! =D

    sammetskatt@hotmail.com

    SvaraRadera