tisdag 13 december 2011

Nu är det nog kört...

...vad det ska med min älskade NYC Taxi. OH så mycket glädje jag har haft av den. Helt klart en av de finaste och roligaste bilarna jag ägt, inköpt i en souvenirbutik i New York. Det behöver inte vara mer avancerat än så. Eller ja, det är ju iofs inte helt oavancerat att ta sig till NY för att köpa en taxibil men jag menar att när man ändå är där behöver det inte vara mer avancerat än så att köpa med sig en liten present hem.

Men som sagt... Efter en hel del krascher och otaliga reparationer så återstår nu i stort sett endast karossen. Det bakre underredet hänger löst och släpar när man kör. Ganska länge höll en bit silvertejp ihop bilen men nu fungerar inte längre denna lösning. Vet ni någon som tar sig an en bil i detta skick, utan att det ska kosta skjortan, så får ni gärna säga till. Jag var på en verkstad i Malmö med mekanikern där bara skrattade. Oförskämt.

3 kommentarer:

  1. mormor Marie13 december, 2011

    om jag inte hade varit så flygrädd,
    hade jag omedelbart tagit mig dit och inhandlat 2 en
    i reserv,........................

    SvaraRadera
  2. http://www.2dollarjewelry.com/product_info.php?products_id=4102&osCsid=nqfszzaviemtxrz

    Kolla dennna Todd och så ler du sött mot mamma och pappa så kanske de kan skicka efter... Fanns fler på amazon.com om de där inte skickar. Men å andra sidan kanske det faktiskt inte är aktuellt med en ny.

    Kram på dig från Odd och mig! Hälsa lillasyster Anni(e) från Grete

    SvaraRadera