onsdag 19 december 2012

LUCKA NUMMER 10

Hej svej! Här står jag med mitt lilla hack i hakan och känner mig lite...lite skyldig kan man väl säga. Jag kunde nämligen inte låta bli att hänga luckans innehåll runt halsen. Skulle bara prova lite.....pyttelite. Det är ju så fint!! Också står det mitt namn på det, Princess! 


Luckan presenteras i samarbete med Pearls for girls och det finns hela Å T T A stycken likadana halsband i potten! Och bra det för jag vet ju att det finns minst åtta prinsessor som läser bloggen. Eller en prinsessas mamma, pappa, moster, faster, farmor, mormor, pojkvän som gärna skulle vilja ge det här fina halsbandet till sin lilla prinsessa. 

Tävlingsfrågor:
1. När grundades Pearls for girls?
2. Säg namnet på en prinsessa.

Skriv svaret i kommentarsfältet eller maila till itoddblogg@gmail.com. Tävlingen pågår till den 22 dec kl 23:59 och vinnaren presenteras den 23 dec.


LYCKA TILL!


16 kommentarer:

  1. Hej!

    1. Pearls for girls grundades 2005.
    2. Ett prinsessnamn är helt klart CORNELIA, fast min mamma säger att det finns en riktig prinsessa som heter Estelle. Vadå är det skillnad på prinsessa och prinsessa undrar jag?!

    Kram från Cornelia som har fått skrivhjälp av mamma...

    SvaraRadera
  2. 1. 2005


    2. Anni

    SvaraRadera
  3. 1. 2005 grundades


    2: Diana

    SvaraRadera
  4. 1. Företaget grundades 2005
    2.Victoria är ett fint prinsess namn tycker jag!

    Glad torsdag..bara 4 dagar kvar till julafton!!

    KRAM Molly

    SvaraRadera
  5. Företaget grundades 2005. MIN princessa heter Suad och är nyss fyllda två år och som det bara sa klick med nu när jag började i höstas. Hon är världens finaste, alldeles chokladbrun och fina fina flätor i håret. När jag är ledsen så tröstar hon mej och klappar på mej. Hon försöker även lära och träna mej att gå själv. Vi går på en avdelning för hörselskadade eller döva barn eller barn som har föräldrar som inte hör, så hon lär mej att teckna oxå. Jag är inte lika bra på det. Jag har inge problem med min hörsel och inte min familj heller, men det var där det fanns en plats åt mej och det tackar jag min lyckliga stjärna för!
    Å jag tror jag är hennes prins oxå fast jag bara är lite drygt ett och ett halvt... <3
    Tage snart 20 månader

    SvaraRadera
  6. Företaget grundades 2005.
    Och namnet på en prinsessa är så klart min fina prinsessa Lovisa <3 en 4 årig tjej med huvudet på skaft och massa sprall i benen :)

    SvaraRadera
  7. 1. 2005
    2. Min prinsessa heter Emelie, hon skulle älska att få ett
    så fint halsband som extra julklapp, älskar allt som glimmar som säkert alla prinsessor gör.

    God Jul

    Jessica W

    SvaraRadera
  8. 1.2005
    2 Min prinsessa heter Necole, när hon skulle döpas ringde gammelmormor och frågade hur vi skulle stava Estelle. Det är inte lätt att hålla reda på prinsessorna :)

    Annika.B

    SvaraRadera
  9. På fråga 1 svarar jag 2005.
    På fråga 2 är mitt namn Agnes. Oj, skulle kanske vara en riktig prinsessas namn? Då får det bli Estelle!
    God Jul!
    Prinsessan Agnes :)

    SvaraRadera
  10. Fråga 1. 2005, o fråga 2. Jag har två små prinsessor här som heter Moa och Tea, sen finns de en massa söta prinsessor som heter tex askungen, Snövit och Törnrosa med:)
    / Linda

    SvaraRadera
  11. Ojoj så söt du är!!!! Kunde först inte komma på vem du var lik, men såg ändå att du liknade ngn mkt!!!! Men jag undrar om du inte är väldigt lik dina mostrar A o J??!?! Eller vad säger mamma?! Anni, vill du vara snäll o tacka mamma för servicen i går! Kram Lisa S

    SvaraRadera
  12. Grundades 2005

    Prinsessan Ebba eller som jag själv säger PINSESSAN. Min föräldrar tycker redan jag beter mig som prinsessan på ärten trots min ringa ålder av 2 år och 3 månader! Jag förstår inte riktigt vad de menar med det. Det finns ju inget härligare än att få springa runt med rosa tyllkjoll och rosa Tingeling-vingar på ryggen.

    SvaraRadera
  13. 2005 grundades det,
    Anni är prinsessan såklart!

    SvaraRadera
  14. Grundades 2005.

    Jag svarar Lovisa på prinsessnamnet!Några svenska prinsessor som hetat Lovisa =)

    SvaraRadera
  15. Hej fina du!
    1 Pearls for girls grundades 2005
    2. Min dotter Stella på snart 4 år är min prinsessa för hon älskar allt som är rosa sina klänningar och alla smycken:)..
    Hon skulle bli överlycklig om hon fick äran att vinna ett så fint halsband

    Mvh Paula

    SvaraRadera
  16. Vilken fin tävling Anni!
    1) Det grundades 2005
    2) Men finns visst många prinsessor, i Stockholm heter dom Estelle och Victoria,i New York Madeleine och i Malmö finns ju jag, princessan Vera och i Ljunghusen finns det ju en liten sessa som heter Anni :-) Skulle bli jätteglad om jag vann ett så fint halsband! GOD JUL!!

    SvaraRadera