onsdag 5 december 2012

LUCKA NUMMER 3

Det här går ju riktigt fint! Och det går ännu bättre med ett par inneskor på känner jag i detta kalla väder. Vilken tur för er att lucka nummer tre presenteras i samarbete med det danska skomärket byKier för bakom luckan döljer sig ett par gosiga ullinneskor som bara väntar på att få värma någons små fötter. För er som inte känner till byKier så kan jag tala om att de gör väldigt sköna, fina och fotriktiga skor för barn. Ni vet ju att jag är en skoholic...

Nu har ni alltså chans att vinna ett par valfria ullinneskor, det finns flera fina modeller på hemsidan som ni kan spana in här.



För att tävla:
1. Anmäl dig till byKiers nyhetsbrev.
2. Tala om varför just du ska vinna inneskorna.

Lätt som en plätt! Skriv svaret i kommentarsfältet nedan eller maila till itoddblogg@gmail.com. Tävlingen avslutas den 7 dec kl 23:59 och vinnaren presenteras i detta inlägg den 8.e dec. Och som jag brukar säga - gillar, delar eller länkar du så blir jag såklart extra glad :)

LYCKA TILL!


Tävlingen är avslutad och vinnaren blev 
Frida och lilla Myran som lämnade följande kommentar:

1. Har anmält mig till nyhetsbrevet
2. WOW vilken rolig tävling! Som gjord för mig! Vi har Sveriges kallaste golv, så (förra ägaren la in klinkers utan att lägga golvvärme och vi har klinkers i halva huset, jätte bra. Dom andra golven är också super kalla, blir ju gärna det utan golvvärme) hela familjen använder inneskor. Myran har ett par jätte fula rosa foppatofflor som håller på att bli för små, så hon behöver verkligen nya. Så att vinna den här tävlingen vore bara hur perfekt som helst! :) Sen är det ju bara ett pluss att byKier gör snygga skor ;)

STORT GRATTIS! Maila mig din adress så kommer skorna inom kort.

13 kommentarer:

  1. Charlotte Mounir06 december, 2012

    Oh dessa gosiga inneskor skulle jag vilja vinna till vår lilla två åring... Har tyvärr börjat inse att vårt gamla 20-talshus, hur charmigt det än må vara, är aningen dåligt isolerat = kalla golv. Detta hade varit den ultimata julklappen för oss :-)

    SvaraRadera
  2. Så söta små skor!
    De skulle vara en perfekt present t dottern som fyller 2 i januari.

    Just nu är hon inne i "sko-fas" prova skor, bära skor, gömma skor några av favoritmomenten. Vore toppen med ett par av dessa och gå runt i hemma och på dagis.

    :) Hanna

    SvaraRadera
  3. 1. Har anmält mig till nyhetsbrevet
    2. WOW vilken rolig tävling! Som gjord för mig! Vi har Sveriges kallaste golv, så (förra ägaren la in klinkers utan att lägga golvvärme och vi har klinkers i halva huset, jätte bra. Dom andra golven är också super kalla, blir ju gärna det utan golvvärme) hela familjen använder inneskor. Myran har ett par jätte fula rosa foppatofflor som håller på att bli för små, så hon behöver verkligen nya. Så att vinna den här tävlingen vore bara hur perfekt som helst! :) Sen är det ju bara ett pluss att byKier gör snygga skor ;)

    Länkar på min blogg!

    SvaraRadera
  4. 1. har gjort!!!!
    2. snygga inneskor behövs till alla i detta dragiga 50 tals hus,

    kul tävling!!!!!

    SvaraRadera
  5. Mamma anmälde till nyhets brevet och jag Arvid hoppas på inneskor. Varför??? Jo för vi har så fruktansvärt kallt på golvet på dagge. Nu när det är lite minus ute går det inte att gå på golvet utan inneskor!!!! Men man kan ju inte stanna hemma för det är kallt på golvet??!! Dagis är ju de roligaste som finns!!!!!

    Puss på dig Anni kram Arvid

    SvaraRadera
  6. Åhh dessa måste jag vinna! Då slipper jag springa runt i huset och leta efter mammas och pappas inneskor och det börjar bli lite kämpigt att springa runt i huset (helst nu när jag är förkyld).. Sen verkar mamma och pappa bli så konstiga när jag tar deras skor.. De liksom får en rynka i pannan och höjer rösterna.. Skumt.. Hoppas jag vinner!
    Ps jag älskar stjärnor (min mamma gör också det tror jag)
    Kram /Colin

    SvaraRadera
  7. Oj glömde min mailadress jenniemartinsson@hotmail.com
    Colins mamma

    SvaraRadera
  8. Tja Anni! Jag vill vinna mig ett par morgontofflor. Du förstår hyresvärden där vi bor snålar med värmen. Han har satt spärrar på elementen så att man inte kan höja värmen. Det är ganska dumt tycker jag för nu när det e vinter & minuts grader så blir det ganska kallt hemma gods oss. Mamma har anmält sig till nyhetsbrevet för länge sen. Puss på dej från Max

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Att ha flyttat till hus är ju jättebra, men ovant är det att det på golven kan dra. Med en liten frusen tjej så måste ju dessa tofflor vara en toppengrej! När hon på julaftonskvällen tomten skall möta så kan hon skutta i dessa söta!

    Jessica

    SvaraRadera
  10. Hej sötaste Anni, jag heter Hugo och blir 2 i mars och skulle jätte gärna vinna ett par sådana här gosiga tofflor.
    Eftersom min mamma oxå är en skoholic så är det ju alltid roligare att vinna än att köpa :-)dessutom så är jag ofta lite småkall om mina små tår så ett par värmande tofflor hade inte varit fel. Ha nu en mysig helg. Kramar från Hugo.

    SvaraRadera
  11. Självklart fixat nyhetsbrev :)
    Heej ! Theo här på 14 månader , skulle så gärna vilja vinna nya söta inneskor då jag precis lärt mig gå och fick veta att det är bättre för mig att använda inneskor då min fot är 20% utåt roterad :) och ett par snyggingar därifrån hade jag ju charmat brallan av töserna på dagis :)

    SvaraRadera
  12. Anmäld till nyhetsbrev :-)

    Där asfalt slutar och grusväg tar vid,
    där har jag mitt bo- där finner jag frid.
    Huset står ensligt vid skog- och vid sjö,
    i en vacker och vintervit norrlandsmiljö.
    Mot stadens alla ljud råder välgörande kontraster,
    höghus mot vacker timring – där tiden stått still,
    trafik och telefoner mot kaffepannans puttrande- och brasans knaster,
    finaste lilla sonen som bygger Duplo tätt intill.
    Vi älskar huset, men det finns nackdelar - förstås,
    golven är kalla och det finns ingen golvvärme här hos oss.
    Sonen Jesper lånar mammas tofflor i storlek 40 - han har 25,
    så vi ger gärna ett par nya tofflor ett uppskattat hem.
    Slutligen, jag mina varmaste julhälsningar sänder,
    och hoppas så på turen i er fina julkalender!

    God Jul från Kristina och sonen Jesper, 2 år.

    SvaraRadera
  13. Så fina! Det vore varmt och skönt med dem på fötterna.

    Vi får redan nyhetsbrev och gillar by kier skarpt!

    Hoppas på vinst! Trevlig helg önskar Nils 1år

    SvaraRadera