måndag 10 december 2012

Vinnare lucka nr 4


Vi har en vinnare till lucka nummer 4. STORT GRATTIS till Hilde som lämnade följande kommentar:

Hej!
Å vilken fin present! Vad roligt det vore att vinna!

1. Caroline Tengen och Emma Ringsberg är tjejerna bakom
2. Och om jag vann skulle jag hänga bilden över sängen till min lilla baby som kommer i 2013!
Underbart fina är de och tack Anni för denna julkalender!

Maila mig på itoddblogg@gmail.com vilken av bilderna du vill ha och till vilken adress den ska skickas så kommer den inom kort. Lycka till med din lilla baby!

Nu har vi massor med snö igen här nere. Först kom den, sen försvann den, och nu är den tillbaks. Kallt som attan ute men jag är rätt påpälsad så det är lugnt. Mina kinder däremot blir såååå röda så mamma är rädd att jag får köldskador. Men blir inte allas kinder röda? Jag ser ut som teskedsgumman. Tror jag har ärvt det av mamma.


Vi gick/åkte pulka genom Skanör igår. Här förbi Skanörs Gästis som såg varmt och skönt ut.

Hittade en backe i Falsterbo som vi åkte upp och ner för så många gånger pappa orkade springa.


Vi tog ett familjefoto som kan läggas i högen inte-så-bra-familjefoto (de flesta ligger där). Dum idé att ta foto mitt i allt det roliga, vi ville åka mer pulka!!

Sen såg vi fram emot ett besök på julmarknaden men blev lite snopna när vi möttes av det här. Ho ho?

Så det blev ICA Supermarket i Skanör istället...

...och  hemmagjord varm choklad med Marabou, marschmallows och grädde. Fast bara till päronen. Vi drack päronjuice. Bästa bästa bästa! Det verkar som december bara består av lördagar. Mmmm december kanske kan vara en favoritmånad! Det går ju rykten om att den dessutom ska bli ännu bättre...

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt! Tack så jättemycket! Mail är på väg!
    Kram från en glad Hilde:)

    SvaraRadera
  2. Gud vad härligt, vad har han för ngn snowracer, jag måste nästan köpa en till Alexanders 3-års-dag!
    Louise

    SvaraRadera