lördag 8 december 2012

Vinnarna lucka 1, 2 & 3

Det blev lite snurrigt det här insåg jag. Jag kom ju på den fenomenala idén att presentera vinnarna i samma inlägg som själva tävlingen men det har jag insett var dumt för det verkar krångligt att gå tillbaka och läsa ett gammalt inlägg. Så från och med nu presenterar jag vinnarna i ett nytt inlägg dagen efter tävlingen är avslutad. Hänger ni med?! Här har vi vinnarna so far:

Lucka 1: Pyjamas från The Sleepy Collection vann Stina Stark.
Lucka 2: Carolina Gynnings böcker vann Lisa S och Janni Andersson.
Lucka 3: Inneskor från byKier vann Frida till sin lilla Myran.

GRATTIS GRATTIS fina ni! 
Maila mig era adresser så kommer era fina saker inom kort. 
Och så roligt att ni är så många tävlar, både i kommentarsfältet och per mail. Det kommer mera....
Heja heja!

Vi har klätt gran här hemma idag. Det här är mammas och pappas.

Och det här är min och Todds.
Vi vann ju lätt som ni ser.

2 kommentarer:

  1. TACK SNÄLLA SNÄLLA!!! Skall bli sååå mysigt att läsa lite, älskar att mysa o läsa ffa i mellandagarna!!! Hör lite till!! Fast å andra sidan hade vi julafton i vår familj igår så jag vet inte riktigt när det är mellan dagar då!!!??? Kram Lisa S

    SvaraRadera
  2. Wihooo va kul! Vad glad jag blir! Och Myran lär bli ännu gladare!
    Mailar till kvällen när jag sitter vid datorn.
    Tack tack tack :) Kram Frida

    SvaraRadera