söndag 30 december 2012

Klippt

Hämtade bara andan lite efter julafton som varade några dagar i rad. Men nu är jag tillbaka! Nyklippt och fin. Försökte ta en bild, vet inte om ni kan se frillan på bilden? Men jag har page iallafall.


Ser ni mig här? Varför kommer bara luggen med?

Kände mig väldigt hemma på salongen som hette HeadOn, det är väl skönt när man känner så! Lättade på trycket d e l u x e, möblerade om lite bland pyntet och lämnade stället i falsett eftersom jag så gärna ville stanna.


Den söta frisören hette Johanna och hon berättade för mig vilka produkter jag bör använda och undvika. Hon tyckte jag kunde fortsätta använda mitt nuvarande schampo i håret men sluta äta det. Jag fick veta att jag har normalt till fint hår och att jag har sett för mycket på Pippi eftersom jag kletar in mat i håret. Hon bad mig även hälsa brorsan att sluta sno mammas torrschampo och börja tvätta håret istället. 

Torrschampo för den som inte hinner (Mom) och den som inte gillar att få vatten i ögonen (BigBro)...

5 kommentarer:

  1. Kul med frisör- besök :-) Vilket Headon var ni på? Min svägerska jobbar på det i Limhamn :) nu har vi fått hem skorna som Myran vann, så fina och lätta att ta på. Tack igen :) Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör hon? Där klipper jag mig hos en tjej som heter Frida.
      Resten av familjen klipper sig hos Johanna som jobbar på den nya salongen vid Skolgatan (Möllan). God fortsättning!

      Radera
    2. Där ser man :) Kul! Sanna heter svägerskan, hon har jobbat där länge, så du har säkert träffat henne :)

      Radera
  2. Men åh jag blir så glad när jag läser om era äventyr! Gott nytt år!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla och gott nytt år till dig med - hoppas att året blir precis vad du önskar :) Kram

      Radera