fredag 14 december 2012

Vinnaren av Butterfly Messenger

(Ursäkta att ni fått vänta så på detta inlägg)
Så många ni var som tävlade om det fina armbandet som gömde sig bakom lucka 6. Med förståelse! Min mamma som hjälpte mig att läsa igenom alla kommentarer och minst lika många mail fick tårar i ögonen. Hon förklarade att det finns många läsare där ute som båda kan sitta, gå och prata flytande (wow!) men att livet kan kantas av andra saker som gör att man behöver viska och prata med sin lilla fjäril om saker som man inte riktigt kan styra över. Det gjorde det ännu svårare att välja en vinnare. Men så kom jag på en fin sak. Jag satte mig med min egen fjäril idag och pratade om alla era önskningar.

Älskade fjäril! Låt min läsare vara friska, få sina efterlängtade barn, få välförtjänt egentid, lyckas med utmaningar, träffa kärleken och att de alla får ett riktigt fint och glatt 2013.

Viskar in orden i fjärilen.

Och har burit mina fjärilar hela dagen!


Alla er önskningar ryms i min lilla fjäril men den som kan viska sin egen önskning till sin fjäril är

Danni som skrev:

1. Carolina var 15 år när hon hade sin första konstutställning. Wooow säger jag bara. Häftigt!

2. Jag skulle viska till fjärilen och be om en ljus och trygg framtid för min bror och Julian. Att de aldrig ska behöva gå igenom något värre igen. För Julian är alla fjärilar mamma. <3

STORT GRATTIS Danni! Maila mig din adress så kommer fjärilen på posten inom kort.

Och ni som inte vann - det finns en chans till! Två vackra halsband av samma design döljer sig bakom någon av luckorna. Håll utkik...

1 kommentar:

  1. åh vad fint att du viskat alla våra önskningar Anni!!

    SvaraRadera