fredag 7 december 2012

LUCKA NUMMER 4

OH LA LA!! Jag har precis lirkat upp luckan som det står 4 på och ja tack - innehållet får gärna stanna hos mig! Det är nämligen en fin bild från Picky Pic som bara längtar efter att ramas in och pryda en vägg i någons rum. Lucka nummer 4 presenteras alltså i samarbete med Picky Pic och vinnaren kammar hem en valfri bild ur deras sortiment som ni kan se på deras hemsida här. Bilden är 40x30 cm och värdet är 275:-.




Tävlingsfrågor:
1. Vad heter tjejerna som ligger bakom Picky Pic?
2. Var skulle du hänga bilden om du vann?

Skriv svaret i kommentarsfältet eller maila till itoddblogg@gmail.com. Tävlingen avslutas den 9 dec kl 23:59 och vinnaren presenteras den 10 dec. Gillar, delar eller länkar du så blir jag som vanligt jätteglad :)

LYCKA TILL!!

9 kommentarer:

  1. Hej!
    Å vilken fin present! Vad roligt det vore att vinna!
    1. Caroline Tengen och Emma Ringsberg är tjejerna bakom
    2. Och om jag vann skulle jag hänga bilden över sängen till min lilla baby som kommer i 2013!
    Underbart fina är de och tack Anni för denna julkalender!

    SvaraRadera
  2. tengen/ringsberg


    Skall hänga i lill stugan

    SvaraRadera
  3. caroline och emma

    skulle vilja ge den till nya grannarna
    i välkommen present

    Tack för läsvärd blogg

    SvaraRadera
  4. Marcus Holmgren08 december, 2012

    1.Caroline Tengen & Emma "bästa ad-n" Ringsberg
    2.På gästtoan

    SvaraRadera
  5. Åh vad fin!!

    1. Emma Ringsberg och Caroline Tengen

    2. Den vill vi hänga vid sängen. Så mysigt att somna vid den.

    Önskar er en fin advent, Nils och Titti

    SvaraRadera
  6. Hej!! Den vill vi ha !!
    1. Caroline och Emma
    2. Jag skulle vilja ha den ovanför min säng!

    Hoppas vi vinner !!

    SvaraRadera
  7. Hej Anni! Det var kul och snacka telefon häromdagen, även om vi inte växlade för många ord :)

    Här kommer mina svar:

    1.Caroline Tengen och Emma Ringsberg heter tjejerna.
    2. Om jag vinner en fin bild ska jag hänga den på hedersplatsen i mitt nya hus i Kämpinge som jag flyttar till i februari! Dit är du och brorsan (ma&pa också) välkomna på saft & bulle när ni vill!

    Stor kram Tant J

    SvaraRadera
  8. 1. Carolin och Emma heter dom!
    2. Även i detta hem väntas det en bebis 2013. Denna bebis skulle gärna vilja vakna till synen av en bild från picky pic!

    Glad 2:a advent!

    SvaraRadera
  9. Vilka fina, härliga bilder!

    1. Caroline Tengen och Emma Ringsberg heter tjejerna!
    2. I min minsta flickas rum eftersom där fortfarande är förfärligt kalt färglöst! det skulle ju passa super!

    Vänliga hälsningar Jessica Sagre

    SvaraRadera